Monday, October 22, 2012

庆幸……

我很庆幸……我有着一群,也不能用一群,就那么几个爱我的朋友……爱,是朋友的爱……他们的存在,让我觉得很欣慰很幸福……可能我真的是怪胎一名吧,在系里没什么朋友……就只有一两个,算多了……不懂几时开始,朋友对我的定义,是我打从心里关心与谈天的人……系里就只有那么几个人是被我纳入朋友名单……其他的,能谈一两句的是“吹友”,只谈功课的是“课友”……以前的我,很天真,以为自己有很多朋友……但其实,经过时间的洗涤,这好像是我自己一厢情愿的想法……我会很在乎身边的人和朋友怎么看我,因为我珍惜……可是别人未必这么想……他们可能已经不把我放在眼里,有些人更可能会觉得我是累赘品,怎么我还在这里碍手碍脚的……我累了……我不想再看那些人一眼……说容易,做很难……我是个多愁善感的人……我依然会难过,但我不会像以前那样,一直想为什么……想到最后我会跟自己说一句,算了吧~我说过,我不会再为那些已成过客的人在流一滴眼泪……想的时候,不会再难过得哭了……

我想做会自己……不想别人怎么看我,因为我并不是什么重要人物……I'm fed up with such thing,such idiot action. It's tiring~Use different communication method to deal with different people. 
I doesn't have much friend in course. My friends are frm other course, most of them are my housemate. They jz like my family members. They know me well. They know my pattern. They really treat me like their family members. They know I'm weak in both mentally and physically. When they knocked my door, when there is no response for them, they will shout and woorying me is fainted in the room alone. When I din step out from the room, they worrying me whether is mentally tired or really blue. It's touching me. Thanks God for make me meet with them. Thank you guys for letting me feel such warm in this place.



No comments:

Post a Comment